Hol tudok belépni a hűségprogramba?
Belépéshez kattints az alábbi linkre:
https://husegprogram.luxoya.com/
Nem kaptam vagy kitöröltem az aktiváló e-mailt. Hogyan kaphatok újat?
Ne aggódj! Az aktiválás újrakérhető ezen a linken:
https://husegprogram.luxoya.com/aktivalas
Hol találom a hűségpontos termékeket?
A hűségpontos termékek elérhetők itt:
https://www.brillbird.hu/husegprogram/termekek
Már nem érvényes a régi hűségkártya? Kapok újat?
Mostantól digitális hűségkártyán gyűjtheted pontjaidat, fizikai kártyát nem bocsátunk ki.
Rendelésnél hogyan kapom meg a pontokat?
Ha aktív a regisztrációd és ugyanazzal az e-mail címmel rendelsz, rendszerünk automatikusan jóváírja a pontokat a rendelés kiszámlázását követően.
Személyes vásárlásnál hogyan kapom meg a pontokat?
Elég, ha a pénztárnál bediktálod az e-mail címedet, kollégáink pedig jóváírják a pontjaidat.
Hibát ír ki az aktiválásnál: "Hibás e-mail cím" vagy "Már aktiváltad a fiókod". Mit tegyek?
Lehet, hogy elírtad az e-mail címet regisztrációkor, vagy egy másik e-mail címmel regisztráltál.
Mi a teendő, ha már nem él a regisztrációhoz tartozó e-mail címem?
Kérj adatmódosítást ezen az emailen: loyalty@luxoya.com az alábbi információkkal:
- Név
- Kártyaszám
- Régi e-mail cím
- Új e-mail cím
Mi gondoskodunk a regisztrációd átvezetéséről!
Miért nem tudom kosárba tenni a hűségpontos termékeket?
Győződj meg róla, hogy ugyanazzal az e-mail címmel regisztráltál a Luxoya Beauty Programban és a webáruházban is.
Ha további kérdésed van, keresd ügyfélszolgálatunkat! Kellemes vásárlást és pontgyűjtést kívánunk!