Hol tudok belépni a hűségprogramba?

Belépéshez kattints az alábbi linkre: 

https://husegprogram.luxoya.com/

 

Nem kaptam vagy kitöröltem az aktiváló e-mailt. Hogyan kaphatok újat?

Ne aggódj! Az aktiválás újrakérhető ezen a linken: 

https://husegprogram.luxoya.com/aktivalas

 

Hol találom a hűségpontos termékeket?

A hűségpontos termékek elérhetők itt: 

https://www.brillbird.hu/husegprogram/termekek 

 

Már nem érvényes a régi hűségkártya? Kapok újat? 

Mostantól digitális hűségkártyán gyűjtheted pontjaidat, fizikai kártyát nem bocsátunk ki.

 

Rendelésnél hogyan kapom meg a pontokat? 

Ha aktív a regisztrációd és ugyanazzal az e-mail címmel rendelsz, rendszerünk automatikusan jóváírja a pontokat a rendelés kiszámlázását követően.

 

Személyes vásárlásnál hogyan kapom meg a pontokat? 

Elég, ha a pénztárnál bediktálod az e-mail címedet, kollégáink pedig jóváírják a pontjaidat.

 

Hibát ír ki az aktiválásnál: "Hibás e-mail cím" vagy "Már aktiváltad a fiókod". Mit tegyek? 

Lehet, hogy elírtad az e-mail címet regisztrációkor, vagy egy másik e-mail címmel regisztráltál.

 

Mi a teendő, ha már nem él a regisztrációhoz tartozó e-mail címem? 

Kérj adatmódosítást ezen az emailen: loyalty@luxoya.com az alábbi információkkal:

  • Név
  • Kártyaszám
  • Régi e-mail cím 
  • Új e-mail cím

Mi gondoskodunk a regisztrációd átvezetéséről!

 

Miért nem tudom kosárba tenni a hűségpontos termékeket? 

Győződj meg róla, hogy ugyanazzal az e-mail címmel regisztráltál a Luxoya Beauty Programban és a webáruházban is.

 

 

Ha további kérdésed van, keresd ügyfélszolgálatunkat! Kellemes vásárlást és pontgyűjtést kívánunk!